Vi er piv’stolte!

En dag ringede telefonen på vores hovedkontor. Det var en Hr. Howard Dresner, der ville informere om, at han skulle til at udgive en ny rapport om løsninger til økonomistyring via sit analyseinstitut Howard Dresner Advisory. I den rapport har Prophix ydet over gennemsnittet
 sammenlignet med andre leverandører, når det kom til teknologi, produkt, teknisk support, konsulentservice og integritet.

Som virksomhedsleder er det nok et af de bedste telefonopkald, man kan få – måske næst efter en stor ordre. Ikke desto mindre, så har den gode anmeldelse i en ekstern og uvildig rapport gjort, at vi her i Prophix går med rank ryg og hoved hævet. Med andre ord: Vi piv’stolte!

Ekstern rapport giver Prophix toppoint

Vi hører jo fra vores kunder, hvordan Prophix får arbejdet til at glide nemmere i økonomifunktionen, og at de nu bruger tiden på analyser og strategisk arbejde med virksomheden.

Og ja, vi kunne da godt selv gå ud og fortælle alle, der vil høre om det, hvor fremragende vi mener, Prophix er. Men nu har vores ord mere vægt, fordi en ekstern rapport siger det samme. Rapporten havde vi ikke selv bestilt eller vidste noget om, før Dresner ringede.

Perfekt score og best in class

Howard Dresner Advisory udarbejdede rapporten ved at spørge en bred vifte af brugere om deres erfaringer og oplevelser med forskellige løsninger. Prophix fik især point for:

  • Brugervenlighed
  • Let at administrere
  • Værdi for brugerne
  • Skalerbarhed

Dresner Advisory Service konkluderer dermed at:

”[Prophix] scored above peer and overall averages and is best in class for virtually all measures across sales, value, technology/product, technical support, consulting services, and integrity. It has a perfect recommend score.”

Du kan læse hele Dresner-rapporten her

Jens Bille

Jens er VP of International Channels i Prophix og har haft ansvar for Prophix i Danmark, Tyskland og Polen og for Prophix’ internationale partnersamarbejde.

Arkiv